Real (LeMarquis Remix) - Years & Years

MacaroN:

太好听了啊!

最爱从这句开始  停不下来啊

Oh I think that I if have been enough for you,oh

我自觉我已为你做得够多了,

Would I be better,would I be good?

我还能更好吗?是我还不够好吗?

And I'll do what you like if you'll stay the night,

我愿为你做任何事只要你与我共度良宵,

You tell me don't think you should,

你却对我说你不想留下,

You do it boy,

算你狠,

Well,

好吧,

Love,

我的爱,

I will let u go,

我会放手的,

Love,

我的爱人,

I will let u go,

我会让你走的,

Oh it's enough to feel better,Oh

不能更好了,

If I could,

如果我能做得到的话。

评论
热度(2)

gjmtamjw